Sunday, March 20, 2011

RaSe n PeRaSaAn

Salam n selamat malam.....ermm.....hari nie tetibe terpanggil nak menconteng wall plok..... chopssss sebelum terbabas jauh...boleh x korang bagitahu kat aku aper itu RAsE & PeRaSaAn?????? ermmmmm puas dah aku cuba mengkaji tapi still x dapat.....rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr erm.......kadang2 ape yang aku RaSe semuenye menjadi kenyatan....kenape erk????? kalau yang baik2 x apelaaa tapi semuenye yang membuatkan aku kecewa...... ya ALLAH bantulaa hambamu yang lemah ini........ Sekarang nie PeRaSaAn aku bercampur aduk.....(berkecamuk)...kenapelaaa boleh jadi macam nie erk??? sedih n pedih untuk aku lalui..... Kadang2 sampai aku rase semue ini tidak adil...tapi aku hanya insan biase...seorang hamba yang kena lalui semua ini....

Aku tahu semua ujian yang datang ini semue ada hikmahnye...dan aku juga tahu itu tanda die(ALLAH) masih sayangkan aku.........cume aku jer yang dah tak sanggup lalui semue ini.....Aku rase dah terlalu berat sangat untuk aku pikul semue nie.....

No comments:

Post a Comment